初三的第三十四帖

Thursday, January 29, 2009

初三早上就闹肚子,
可能是初二吃了太多东西。
中午则是在睡觉,
那些在我家里打麻将的人还真是吵。
晚上的时候就和朋友出去吃团圆饭,
原本是吃火锅的,
可是大家的时间都配合不到,
没办法,只好出去吃了~

发现一些事情,
原来我的朋友都是喜欢迟到的,
而且一群比一群更够力。
知道他们的“杯邓”后,
每次约会我都会故意迟到,
哪里知道我还是最早到的那个~

最后的决定是巴东海鲜吃烧鱼,
虽然说最后没有叫到烧鱼,
菜色也普普通通,
算了,重点不是出来吃东西。

今年的这个团圆饭,
来了多一个人,
厄~明明是第一次见面,
却好像跟我很熟似的。
别误会,不是我跟他很投缘,
是他直接在哪里取笑我,
让我真的有点不知所措。
算了,看在是我好朋友的份上,
我还是保持沉默好了!
顺便扮扮好人。
-----------------------------

这首歌不错,但是暂时没有Full 的版本,
因为3月4日才开始发售。



歌词:
trust you (TV Size Version)
Vocals: Ito Yuna
Lyrics: MARKIE
Composition: MARKIE
Arrangement: Nakamura Jin

Flowers sway in the wind as if dancing
So that the rain moistens the earth
Even though this world is alive,
coming closer together
Why do people hurt each other?
Why do partings come about?
Even if you go far away
You’re still always right in the middle of my heart
While they remain completely buried by that kind smile
Even if I feel painIn fragments of you that
I held, because we’re still connectedI believe that we can meet again
I’m waiting for your love

I love you,
I trust you
I want you to share your loneliness with me
I love you,
I trust you
Even in light,
even in darkness
Because we’re together,
we’re able to believe in each other
Please don’t leave anymore

0 comments: